دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید ایرانی و فیلم با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید ایرانی و فیلم با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید ایرانی و فیلم با لینک مستقیم به صورت کاملا اختصاصی از رسانه ی پاپ ترانه

۱ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

«سال‌های دور از خانه»: بازگشت صولت خنجری ملقب به شهرام

همکاری این دو می‌تواند بهترین ترکیب پیشنهادی برای این اسپین‌آف باشد؛ هر دو کار کمدی را می‌شناسند، شناخت دقیقی از وضعیت کمدی و شبکه نمایش خانگی دارند و ساختار مجموعه‌های چند قسمتی را می‌دانند و مهم‌تر از همه مهران فر، کاراکتر خنجری را بهتر از هرکسی می‌تواند به تصویر درآورد، چه روی کاغذ و چه جلوی دوربین. با همه این‌ها، چالش اصلی «سال‌های دور از خانه» این است که بتواند کاراکترهایی را که بیننده می‌شناسد و با آن‌ها هم ذات پنداری کرده است را، بی‌نقص، در یک فضا و قصه جدید به ثمر برساند، و بی‌آنکه در دام تکرار بیفتد بتواند همان حس آشنایی را که بیننده با «شاهگوش» داشت را بازآفرینی کند، به عبارت دیگر، مخاطبان «شاهگوش» را راضی نگه دارد و با خود همراه کند.
قسمت اول «سال‌های دور از خانه»، ۱۵۱۲ روز بعد از ماجراهای «شاهگوش»، با مونولوگی از زبان خنجری آغاز می‌شود و بیننده را کم‌کم از فضای «شاهگوش» به فضای جدیدی که قصه قرار است در آن روایت شود وارد می‌کند.

اسپین آف سریال شاهگوش

اسپین‌آف‌ها، در دنیای سریالی جهان، امری معمول هستند. وقتی بیننده‌ها با کاراکتر خاصی بیش از دیگر کاراکترها ارتباط برقرار می‌کنند، می‌توان از ظرفیت‌های این کاراکتر استفاده کرد و دنیایی مختص به خود او برای بیننده ساخت. سریال «جویی» و «بهتره با سال تماس بگیری» دو اسپین‌آف معروف دنیای پر زرق و برق سریال سازی آمریکا هستند. اولی اسپین‌آفی از سریال «دوستان» و دومی اسپین‌آفی از سریال «برکینگ بد»، «جویی» باوجوداینکه محبوب‌ترین کاراکتر سریال «دوستان» را شخصیت اول یک مجموعه جدید کرده بود، اما چندان موفق نبود، دومی اما با پرداختن به ماجراهای سال، وکیل حقه‌باز «برکینگ بد»، در دنیا و فضایی متفاوت از مجموعه اصلی توانست موفق باشد و پلت فرمی که کاراکتر سال شایسته‌اش بود را در اختیارش بگذارد، و این دقیقا چالشی است که در اسپین آف‌ها با آن مواجه هستیم، کاراکتری آشنا در فضایی نا‌آشنا؛ بیننده به این تغییر چگونه واکنش نشان خواهد داد؟

 

لینک های مرتبط :

دانلود سریال سالهای دور از خانه

دانلود فیلم بمب یک عاشقانه

  • مهدی علی آبادی