دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید ایرانی و فیلم با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید ایرانی و فیلم با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید ایرانی و فیلم با لینک مستقیم به صورت کاملا اختصاصی از رسانه ی پاپ ترانه

  • ۰
  • ۰

 

سه بیگانه در سرزمین ناشناخته به صورت اختصاصی از پاپ ترانه پخش می شود

دانلود فیلم سه بیگانه از مهدی مظلومی

دانلود رایگان فیلم جدید سه بیگانه در سرزمین ناشناخته  با لینک مستقیم کم حجم

بزودی از پاپ ترانه

سه بیگانه در سرزمین ناشناخته

دانلود فیلم سه بیگانه با لینک مستقیم کم حجم

فیلم «سه بیگانه در سرزمین ناشناخته» به کارگردانی مهدی مظلومی و تهیه کنندگی مسعود ردایی پس از انجام اصلاحات توانست پروانه نمایش بگیرد. قرار هست در آبان 95 اکران شود گروه فیلم : اجتماعی سال تولید : 1394 کارگردان : مهدی مظلومی بازیگران : امین حیایی، محمدرضا شریفی نیا، لیلا اوتادی، مجید صالحی، برزو ارجمند، سحر قریشی، حمید لولایی خلاصه داستان : سه بیگانه در سرزمین ناشناخته داستان سه مامور خارجی است که برای انجام عملیاتی با یک نقشه دقیق و از پیش تعیین شده وارد ایران می شوند اما از لحظه ورود با موقعیت های ویژه ای روبرو می شوند که برنامه های آن ها را به هم می ریزد.

بیوگرافی  امین حیایی

امین حیایی و همسرش نیلوفر خوش خلق سال‌هاست با خوشبختی در کنار هم زندگی می‌کنند و صاحب یک فرزند هستند. ناگفته‌های امین حیایی از زندگی خصوصی‌اش: طلاق همسر سابق و شکست‌ عشقی، دستمزد ۳۰۰ میلیونی و عذر‌خواهی از بیژن مرتضوی امین حیایی (متولد ۱۹ خرداد ۱۳۴۹ در تهران) بازیگر سینمای ایران است. امین حیایی در سال ۱۳۸۰ با نیلوفر خوش خلق (متولد ۲۴ خرداد ۱۳۵۱) از بازیگران سینمای ایران ازدواج کرد. و همچنین تنها فرزند وی «دارا حیایی» است. دارا حیایی متولد سال ۱۳۷۵ است.

 

دانلود فیلم سه بیگانه با لینک مستقیم کم حجم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی