دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید ایرانی و فیلم با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید ایرانی و فیلم با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید ایرانی و فیلم با لینک مستقیم به صورت کاملا اختصاصی از رسانه ی پاپ ترانه

  • ۰
  • ۰

سریال مانی هیست به انگلیسی Money hiest یا به فارسی خانه کاغذی یا سرقت پول فصل 5 پنجم منتشر شد. فصل پنجم Money hiest در مادرید اسپانیا فیلم‌برداری شده‌است. بخش‌های قابل توجهی از فصل ۳ و ۴ نیز در پاناما، تایلند و ایتالیا (فلورانس) جلوی دوربین رفت. این روایت به روشی شبیه به زمان واقعی گفته می‌شود و به پیچیدگی‌ها متکی به فلاش‌بک، پرش‌های زمانی، انگیزه‌های شخصیت پنهان و راوی غیرقابل اعتماد است.

خلاصه داستان فصل پنجم مانی هیست

این سریال جوایز مختلفی از جمله بهترین سریال‌های درام را در ۴۶مین دوره جوایز بین‌المللی امی و همچنین تحسین منتقدان برای طرح پیچیده آن، درام‌های بین فردی، کارگردانی و تلاش برای نوآوری تلویزیون اسپانیا دریافت کرد. آهنگ ضد فاشیستی ایتالیایی «بلا چاو» که چندین بار در طول این سریال پخش می‌شود، در سال ۲۰۱۸ به یک سریال تابستانی در سراسر اروپا بدل شد. تا سال ۲۰۱۸، این سریال پربیننده‌ترین سریال غیر انگلیسی و یکی از پرتماشاگرترین آن‌ها در نتفلیکس ، با طنین خاصی از بینندگان اروپای مدیترانه و جهان لاتین بود.

بازیگران: Úrsula Corberó , Itziar Ituño , Álvaro Morte نت‌فلیکس لیست رسمی بازیگران فصل پنجم را منتشر کرد. طبق این لیست شاهد حضور بازیگران جدیدی در فصل پنجم خواهیم بود. میگل آنخل سیلوستر و پاتریک کریادو ازجمله بازیگران جدیدی هستند که در فصل پنجم سریال خانه کاغذی حضور خواهند داشت.

زبان: انگلیسی-اسپانیایی

ژانر : جنایی , غم‌انگیز , رازآلود

شبکه: Netflix

کارگردان: Álex Pina

توزیع کننده: نتفلیکس

امتیاز IMDb: امتیاز ۸.۵/۱۰

مدت زمان هر قسمت: ۴۱–۵۹ دقیقه

دانلود فصل پنجم سریال مانی هیست

  • ۹۹/۱۰/۱۷
  • مهدی علی آبادی

فصل 5 Money hiest

فصل 5 مانی هیست

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی